| POLSKIE TOWARZYSTWO LOGOPEDYCZNE ISSN 1640–4491 BIULETYN LOGOPEDYCZNY LUBLIN 2011 25 |
Strona tytułowa, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 1.
Spis treści, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 3-4.
List Przewodniczącego ZG PTL, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 5-8.
Barbara Ostapiuk, Lilianna Konopska, Małgorzata Stecewicz, Logopedia jako młoda interdyscyplinarna dziedzina wiedzy w służbie osób językowo niepełnosprawnych, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 13-23.
Małgorzata Wizjan, Jakość realizacji polskiego fonemu /r/ u uczniów klas 0–III szkoły podstawowej, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 24-35.
Elżbieta Kojder-Sowińska, Dziecięce artykulacje wśród dźwiękowych realizacji fonemu /r/ u dzieci w wieku przedszkolnym (propozycja klasyfikacyjna), „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 36-56.
Małgorzata Polańska-Matz, Dać czas, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 57-63.
Wanda Próchnicka, Czyje kompetencje można sprawdzić w testach gimnazjalnych?, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 64-67.
Jolanta Panasiuk, Metodyka postępowania logopedycznego w przypadku afazji motorycznej kinestetycznej (aferentnej) repetytorium z terapii zaburzeń mowy o podłożu neurologicznym. część V, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 68-89.
Monika Grzeszczuk, Diagnoza i terapia oligofazji u pacjentki z zespołem Bourneville’a Pringle’a, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 90-108.
Elżbieta Maria Minczakiewicz, Zofia Kordyl (1920–2009) jednym z prekursorów w dziedzinie badań psychologicznych nad istotą afazji dziecięcej, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 109-113.
Karol Pawlas, 30 lat działalności Śląskiego Oddziału PTL. V Ogólnopolska konferencja, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 114-117.
Łucja Skrzypiec, Katarzyna Węsierska, Konferencja Ośrodka „Metis” w Katowicach zainaugurowała obchody europejskiego dnia Logopedy na Śląsku, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 118-120.
Łucja Skrzypiec, Interdyscyplinarna konferencja na temat niedosłuchu centralnego, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 121-123.
Aktualności, „Biuletyn Logopedyczny”, 25, 2011, s. 124-136.