BIULETYN LOGOPEDYCZNY nr 32, 2018
| POLSKIE TOWARZYSTWO LOGOPEDYCZNE ISSN 1640–4491 BIULETYN LOGOPEDYCZNY LUBLIN 2018 32 |
Strona tytułowa, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 1.
Spis treści, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 3-4.
Jolanta Panasiuk, Słowo wstępne, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 5-7.
Urszula Jęczeń, Protokół z zebrania Zarządu Głównego PTL, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 7-11.
Olga Jaworska, Dwujęzyczność polsko-angielska na przykładzie wypowiedzi trojga rodzeństwa, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 15-35.
Michał Mazur, Modelowanie celów postępowania terapeutycznego jako podstawa wsparcia rozwoju kompetencji komunikacyjnej, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 37-46.
Magdalena Tarnawska, Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem w świetle teorii rozwojowych, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 47-59.
Katarzyna Januszczak, Terapia logopedyczna dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 61-70.
Jacek Szmalec, Ewa Binkuńska, Agnieszka Paczkowska, Monika Kaciska, Wspomaganie rozwoju psychoruchowego oraz językowego poprzez stymulację terapią integracji sensorycznej w przypadku zespołu Aspergera, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 71-88.
Karolina Odelska, Obraz zaburzeń mowy u dziecka z zespołem Dandy’ego-Walkera, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 89-97.
Ewa Binkuńska, Jacek Szmalec, Obraz zaburzeń komunikacji oraz rozwoju motoryki u osób z zespołem Dravet, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 99-112.
Tomasz Woźniak, Terapia jąkających się dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie Lidcombe Program, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 113-119.
Damian Sadłocha, Ruchy ułatwiające artykulację – samogłoski, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 121-135.
Klaudia Kluj-Kozłowska, Rola neurologopedy w diagnostyce różnicowej chorób neurorozwojowych, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 137-154.
Magdalena Urbańska, Postępowanie diagnostyczne w przypadku pacjenta z afazją. Studium przypadku, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 161-171.
Ewa Domarecka, Afazja a pragnozja – diagnoza różnicowa, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 173-183.
Paweł Majcherczyk, Wolna rozmowa jako ważny aspekt diagnozy i terapii osób z afazją, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 185-193.
Monika Kozera-Wierzchoś, Recenzja książki Joanna Bala, Monika Cabała, Klaudia Giese-Szczap, Aneta Kiepiela-Koperek, Jadwiga miękina-Pindur, Iwona Młynarska, Alicja Pilch, Sylwia Szczęśniak, Katarzyna Szyszka, Terapie szyte na miarę. Mutyzm wybiórczy w praktyce logopedycznej, Impuls, Kraków 2017, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 197-199.
Łukasz Maj, recenzja książki Mary Lynch Barbera, Metoda zachowań werbalnych, SCOLARIS, Warszawa 2017, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 201-205.
Jolanta Panasiuk, Recenzja książki Gabriela Lorens, Aleksandra Karwowska, Izabela Więcek-Poborczyk, GORA – Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów, Wydawnostwo Harmonia, Gdańsk 2017, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 207-211.
Agnieszka Franiczek-Madalińska, Justyna Lara-Czachurska, Natalia Wojciechowska, Sprawozdanie z konferencji Seminarium Naukowo-Szkoleniowe „AAC – alternatywne i wspomagające metody porozumiewania się. Wskazywanie wzrokiem jako strategia komunikacyjna dzieci z wieloraką niepełnosprawnością (CyberOko, C-EYe, C-Feel)”, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 215-217.
Alina Maciejewska, Ewa Dzięcioł-Chlibiuk, Adrianna Urban-Madziar – Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Naukowej Konferencji Logopedycznej nt. „Narracja w teorii i praktyce logopedycznej”, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 219-222.
Bożena Suda, Sprawozdanie z konferencji – XIV Śląskie Spotkania Logopedyczne, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 223-225.
Sprawozdanie z działalności Pomorskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego w latach 2015–2017, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 227-230.
Aktualności, „Biuletyn Logopedyczny”, 32, 2018, s. 231-258.