BIULETYN LOGOPEDYCZNY nr 33, 2019
|
POLSKIE TOWARZYSTWO LOGOPEDYCZNE
ISSN 1640–4491
BIULETYN LOGOPEDYCZNY
LUBLIN 2019
33 |
Strona tytułowa, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 1.
Spis treści, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 3-4.
Jolanta Panasiuk, Słowo wstępne, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 5-7.
Urszula Jęczeń, Protokół z zebrania Zarządu Głównego PTL, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 9-13.
Magdalena Grabowska, Dynamika rozwoju dziecka przedwcześnie urodzonego – przegląd badań , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 17-28.
Wioletta Pawelec, Rola zagadki w diagnozie i terapii logopedycznej, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 29-44.
Paulina Kotarska, Próba systematyzacji opisu wymowy zdeformowanej , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 45-60.
Agnieszka Król, Współzależność percepcji słuchowej i percepcji wzrokowej na podstawie badań uczniów klas IV , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 61-77.
Aleksandra Kasprzyk, Ryzyko dysleksji wśród uczniów klas pierwszych i drugich szkoły podstawowej , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 79-92.
Joanna Rutkowska, Rola logopedy w procesie diagnostycznym zaburzeń przetwarzania słuchowego , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 93-104.
Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska, Dobre praktyki w diagnozowaniu jąkania w teorii i praktyce logopedycznej , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 105-118.
Mariola Sidor, Językowy model niepłynności mowy jako jeden ze sposobów diagnozowania objawów jąkania , „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 119-128.
Sylwia Kozłowska, Mieczysław Chęciek, Zastosowanie technik poznawczo-behawioralnych w zmniejszaniu stanów logofobii – studium przypadku, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 129-144.
Marzena Lisowska, Diagnostyka i co dalej? Z perspektywy rodzica, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 145-154.
Diana Ofczarska, Wojciech Lipski, Diagnoza i terapia dziecka ze spektrum autyzmu na podstawie The Early Start Denver Model (ESDM). Studium przypadku, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 155-168.
Elżbieta Dawidek, Komunikacja alternatywna i wspomagająca AAC w terapii niemówiących dzieci z autyzmem – zastosowanie programu Mówik, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 169-193.
Anna Mycek, Wojciech Lipski, Narracja w schizofrenii. Studium przypadku, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 195-207.
Daria Gleba, Personalny Paszport Komunikacyjny – przepustka do świata rozmów dla osób z afazją. Opinie pacjentów korzystających z narzędzia wspierającego porozumiewanie się – wyniki badań ankietowych, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 109-227.
Agata Byczyńska, Klaudia Piotrowska-Madej, Madej, Technologie informacyjno – komunikacyjne w terapii dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 229-251.
Jolanta Panasiuk, Recenzja książki Daria Róg, Personalny Paszport Komunikacyjny – narzędzie wspomagające terapię logopedyczną osób dorosłych z afazją, Fundacja „Między Słowami”, Gdańsk 2019, „Biuletyn Logopedyczny”, 33, 2019, s. 255-260.