LOGOPEDIA 47-2
POLSKIE TOWARZYSTWO LOGOPEDYCZNE ISSN 0459-6935 LOGOPEDIA LUBLIN 2018 Strona tytułowa |
Język w świetle badań nad komunikowaniem się dzieci z uszkodzeniami słuchu
DOI: https://doi.org/10.24335/sx5b-fw85
English Version
Semantyka znaku językowego w badaniach i praktyce logopedycznej
DOI: https://doi.org/10.24335/52k5-n523
English Version
Sposoby organizacji wiedzy w języku. Przyczynek do diagnozy logopedycznej
DOI: https://doi.org/10.24335/tzxp-k821
English Version
DOI: https://doi.org/10.24335/swj7-9c40
English Version
Percepcja – rozważania metanaukowe i metalogopedyczne
DOI: https://doi.org/10.24335/dhwm-qw21
English Version
Zaburzenia płynności mowy – stan badań i praktyki logopedycznej na początku XXI wieku
DOI: https://doi.org/10.24335/81pm-pr63
English Version
DOI: https://doi.org/10.24335/73jv-ne58
English Version
Otologiczne i audiologiczne uwarunkowania dobrostanu dzieci z desonoryzacją
DOI: https://doi.org/10.24335/18jg-nz14
English Version
Zniekształcenia struktury wyrazu spowodowane uszkodzeniami słuchu. Problemy diagnostyczne
DOI: https://doi.org/10.24335/mvmg-sq19
English Version
Funkcje orofacjalne u dzieci z asymetrią ułożeniową objętych wczesną interwencją terapeutyczną
DOI: https://doi.org/10.24335/z5hd-an20
Ustalenie wzorców grafomotorycznych u dzieci 3–6,5-letnich w ujęciu badań własnych
DOI: https://doi.org/10.24335/bff6-jy48
DOI: https://doi.org/10.24335/a831-7j64
English Version
Funkcjonalna diagnoza i terapia autyzmu w oparciu o werbalne zachowania sprawcze
DOI: https://doi.org/10.24335/s32h-ph41
English Version
Zbigniew Tarkowski, Aneta Kiepiela-Koperek
Wielopostaciowość mutyzmu wybiórczego a jego terapia
DOI: https://doi.org/10.24335/h1kg-wf54
Katarzyna Kaczorowska-Bray, Stanisław Milewski
DOI: https://doi.org/10.24335/t273-gc90
English Version
Kompetencja narracyjna uczniów z zaburzeniem rozwoju koordynacji
DOI: https://doi.org/10.24335/m9sk-et10
English Version
Praca nad tempem mówienia w logopedii artystycznej i medialnej – potrzeby i możliwości
DOI: https://doi.org/10.24335/apkg-kz62
English Version
Marta Wysocka, Magdalena Kwaterkiewicz
Program terapeutyczny usprawniający ekspresję prozodii mowy
DOI: https://doi.org/10.24335/2y4q-hg06
English Version
Techniki muzykoterapii neurologicznej – przegląd i charakterystyka
DOI: https://doi.org/10.24335/e1dc-q691
Zdzisław Marek Kurkowski, Aleksandra Ptaszkowska-Poręba
Audiometria fonetyczna i jej zastosowanie w diagnozie osób z zaburzeniami wymowy
DOI: https://doi.org/10.24335/1eww-yr84
English Version
DOI: https://doi.org/10.24335/mt7t-mm47
English Version
Rola środowiska rodzinnego i szkolnego w terapii dziecka z zaburzeniami przetwarzania słuchowego
DOI: https://doi.org/10.24335/7dvm-t090
English Version
Aneta Domagała, Urszula Mirecka
DOI: https://doi.org/10.24335/284g-9315
English Version
Zależność zaburzeń mowy i osiągnięć szkolnych uczniów klas III szkoły podstawowej
DOI: https://doi.org/10.24335/59×5-1g93
Zaburzenia funkcji językowych i innych funkcji poznawczych w otępieniu semantycznym
DOI: https://doi.org/10.24335/4k6j-5s28
English Version
Rysunkowa wizja rzeczywistości w wypowiedziach niewidomego dziecka
DOI: https://doi.org/10.24335/12d2-1641
English Version
Komunikowanie się osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym w świetle badań longitudinalnych
DOI: https://doi.org/10.24335/k3qm-hm57
English Version
Wpływ skróconego wędzidełka języka na rozwój mowy dziecka. Opis przypadku
DOI: https://doi.org/10.24335/jv66-0139
English Version
Logopedia polska w stuleciu Polski Niepodległej. Trzy perspektywy rozwoju dyscypliny
DOI: https://doi.org/10.24335/1qrf-9×30