LOGOPEDIA Tom 28, 2000
| POLSKIE TOWARZYSTWO LOGOPEDYCZNE ISSN 0459-6935 LOGOPEDIA LUBLIN 2000 28 |
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Stanisław Grabias, Wstęp, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 3
Stanisław Grabias, Mowa i jej zaburzenia, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 7-36
Halina Mierzejewska, Danuta Emiluta-Rozya, Projekt zestawienia form zaburzeń mowy, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 37-48
Henryk Skarżyński, Małgorzata Mueller-Malesińska, Wanda Wojnarowska, Klasyfikacja zaburzeń słuchu, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 49-60
Barbara Maniecka-Aleksandrowicz, Klasyfikacja zaburzeń głosu, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 61-68
Grażyna Jastrzębowska, Istota i klasyfikacje opóźnień w rozwoju mowy – przegląd stanowisk, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 69-84
Anna Herzyk, Taksonomia afazji. Kryteria klasyfikacji i rodzaje zespołów zaburzeń, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 85-104
Zdzisław M. Kurkowski, Audiogenne uwarunkowania zaburzeń mowy, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 105-114
Anna Sołtys-Chmielowicz, Klasyfikacje wad wymowy, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 115-122
Barbara Ostapiuk, Zaburzenia dźwiękowe realizacji fonemów języka polskiego – propozycja terminów i klasyfikacji, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 123-144
Zbigniew Tarkowski, Klasyfikacja niepłynności mówienia, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 145-152
Marta Bogdanowicz, Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w świetle klasyfikacji medycznych, psychologicznych i pedagogicznych, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 153-166
Tadeusz Gałkowski, Nowe podejścia do niepełnosprawności. Uporządkowania terminologiczne, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 167-174
Jolanta Panasiuk, Rec: Gerald Edelman, Przenikliwe powietrze, jasny ogień. O materii umysłu, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 175-178
Urszula Mirecka, Rec: Włodzimierz Głodowski, Bez słowa. Komunikacyjne funkcje zachowań niewerbalnych, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 179-182
Urszula Jęczeń, Rec: Tomasz Maruszewski, Elżbieta Ścigała, Emocje -aleksytymia – poznanie, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 183-186
Małgorzata Rocławska-Daniluk, Rec: Linda Clark, Catherin Ireland, Uczymy się mówić, mówimy, by się uczyć, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 187-190
Aneta Domagała, Rec: Grażyna Krasowicz-Kupis, Rozwój metajęzykowy a osiągnięcia w czytaniu u dzieci 6-9 letnich, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 191-194
Urszula Mirecka, Rec: Marina Zalewska, Dziecko w autoportrecie z zamalowaną twarzą. Psychiczne mechanizmy zaburzeń rozwoju tożsamości dziecka głuchego i dziecka z opóźnionym rozwojem mowy, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 195-200
Ewa Muzyka, Rec: Czesław Dziemidowicz, Dziecko głuche i język ojczysty. Traktat o rozwoju języka w całkowitej ciszy, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 201-206
Anita Trochymiuk, Rec: Armin Löwe, Każde dziecko może nauczyć się słyszeć i mówić. Wczesna diagnoza i wczesna rehabilitacja dzieci z wadą słuchu, „Logopedia”, 2000, t. 28, s. 207-210.